johannabengtsson

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Johanna ♥ - 31 maj 2011 21:27

Strandvallen ida. yaaooo. Inte sådär överroligt men jag överlevde. ( okej jag fick en boll i huet & ett spjut i magen, men annars okej) Nej jag skojjar bara, men en boll fick jag faktiskt i huet men spjutet hittade jag bara på. Busigt. 

Men i alf sen efter så skulle vi badat på hälleviksbadet. Men nae de blev att köpa pommes sen dra ner till stranden istl md nico & johanna. Vi skulle nt bada, men jag skulle känna på vattnet, gick ner för stegen och stod på tå för att nt bli blöt. Sen skulle johanna med de så sen stog vi båda i vattnet, hon skulle stänka lite vatten & slutade med att vi vart genomblöta så det droppade. Så vi bytte om till badkläder, Doppade oss på riktigt & solade. Göttans. 

Inte lika gött att bränna sej. Nae. Märkte ingenting när ja vart iväg men nu ser det ut som jag sprungit maraton i 40 grader + elr nått. Nae men e jätteröd. Hoppas de lägger sej tills imorrn.


Ja vad har vi lärt oss av det här lilla johanna? JO använd solkräm, för även du kan bränna dej !!!!!!!!!!! hahah men nej. Nu ska jag sova för är  så förbaskat trött. yaaoo. Ha de bäst!

   återigen bild i repris, fotade faktiskt lite igår. Men ingen aning om hur bilderna blev för dom ligger fortfarande på kameran. 

Johanna.

Halloj! Jag e då en tjej på 14 år. fotar runt med min kamera.Tar typ på allt som står på jorden. Är långt ifrån bra, Men lär mej nytt hela tiden. Kommer skriva om vardagen & lägga in bilder. Hoppas ni gilla'rt.
Puss:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kolla in andras bloggar.

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards