johannabengtsson

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Johanna ♥ - 6 maj 2011 20:03

halloj i stugan. äntligen fredan! Det är så härligt och vädret har ju också varit ganska så bra idag. så det är absålut tummen upp på det! 

Men dagen dåda. skola klockan åtta som vanligt. Sen typ fyra lektioner eller hur många det är. Det vart en skumm brandövning med. Sen efter skolan så stack jag hem. Va ute lite i trädgården å så för vädret vart så härligt. Mamma kom hem, vi fixade tårta. Sen fixa lite saker i bromölla, och köpa present t pappa & biljettar i stan. ah sen käka hemma. Nu e mormor & morfar här och vi har käkat torta. de vart gott. Nu ska jag chilla & njuta av att det är fredag. Imorrn får vi se vad som händer. Oj haha blev mycket text, men skit samma. pusshej! 

 

En gammal bild ;p eller ja nej den är inte alls så gammal haha ;p

Johanna.

Halloj! Jag e då en tjej på 14 år. fotar runt med min kamera.Tar typ på allt som står på jorden. Är långt ifrån bra, Men lär mej nytt hela tiden. Kommer skriva om vardagen & lägga in bilder. Hoppas ni gilla'rt.
Puss:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kolla in andras bloggar.

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards