johannabengtsson

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna ♥ - 30 juni 2011 17:13

Tjenare! Dagen har änsålänge bara gått åt till sova, lite chill & jobb. Typ sen aå ska jag nico & johanna sticka ner och ta ett litet kvällsdopp. De e säkert kallt, men ja vet inte. Bada lite ialf :) Puuss.

   Haha jag hittade denna vackra bilden på oss tre. Fina I know!

Av Johanna ♥ - 28 juni 2011 21:43

Idag så drog jag och mina fina vänner till badet, vädret var ju på topp. Imorrn tror jag vi skulle typ till stranden istl. Vi får se. Ni får ha det bra! Puusss.

Av Johanna ♥ - 27 juni 2011 22:10

hej! så mycket bloggning har det inte varit. men äsch, de är ju sommar! då ska man ju vara ute i det fina vädret, som det i allafall har varit idag! idag har jag vatthos mormor, ätit typ säkert flera liter jordgubbar och fick med mej nårra liter hem med. mumms! sen var jag också på badet ett tag med "lille" kusinen, hon var på simskola, så jag hängde med och badade lite :) jasåärdet!

Iallafall så är jag jättesugen på att bada imorrn med! nu vet jag inte vad jag ska göra, typ data. 

Ni får ha det bäst! puuuss  

 sen är jag ju så grymm att jag lägger upp bilder sen i.... går? när jag och nico va. Jag har ju såå tråkit så nu ska ni få nårra suuuuper bra tips om hur man kan vara på bild, ta det med 15 nypor salt!




   att börja med egopix, det är alltid en bra början.   om man inte gillar den stilen, då kan man ju klättra lite på dörrar.   sen min personliga favorit, den klassiska kullebyttan, den funkar alltid. tro mej!   efter det kan du försöka med ett överdrivet smile!   om inte det går hem, så testa kasta gräs!   sen kan man ju också vara lite serriös.........   Du kan också försöka se ut som en fågel.   eller slänga lite med håret.   man kan också köra det där överdrivna smilet igen, men för min del funkar inte det så värst bra.   det sista och säkraste tipset är att försöka se lika söt ut som nico, men tro mej, man lyckas aldrig!   se bara?   Hehe, sen nårra fina batmanaktiga bilder är alltid toppen!      aa, jag hoppas ni gillar detta..... haha

Av Johanna ♥ - 25 juni 2011 22:16

Hallihallå!

Dagen har jag spenderat med nico. Vi har haft massa skojj & tagit massa bilder. så det kommer nog lite bilder senare idag eller imorron. 

nu sitter jag med datan framför teven & har ansiktsmask! jajamen

Hoppas ni också hade en rolig midsommar igår, för det hade jag. jag tänkte lägga ut lite sådär småbilder sen igår. hadetbra!

   Massa äcklig sill! Jag kör på korv istl, haha :)   


Av Johanna ♥ - 24 juni 2011 12:59

hallåhallå! 

Jag är igentligen mitt uppe i att städa rummer & lägga in massa rena kläder i garderoben, men jag pausar för att blogga lite snabbt. ( och kolla facebook haha) 

nej men i föemiddes när jag vaknade så höll mamma, pappa & farbror på att sätta upp deras party tält, för vårt är lite för litet till idag. hoppas att det inte regnar i kväll i alf. haha. men ja sen efter de var uppe så åt jag lite sen nu så städar jag. jag hittade den här lappen om konfimation, och jag vet inte när jag ska gå. den ska typ snart vara inlämnad, så nico, becca & johanna eller ja,  alla ni andra när ska ni gå?? ja. nu ska jag fortsätta, så glad midsommar på er allihopa och ät nu massa jordgubbar! :) 

   snodde bild från google, får väl ta lite egna ikväll istl. :) 

Av Johanna ♥ - 22 juni 2011 23:35

Min fina vän Nico ( Länk där me) Erbjöd sej att redigera Nårra med, För jag klagade på att det inte blev bra. Haha Men här kmr dom me <3

           Nu ska jag snart sova, Hej!

Av Johanna ♥ - 22 juni 2011 23:12

Aloha. Idag så har jag inte gjort så mycket. Varit duktig & ränsat ogräs, sen har jag ätit glass och typ inget mer haha. Nej Men ah.

Jag skulle redigera bilder, Blev inte alls nöjd i början, Men nu tkr jag det blev helt okej :)

Hade bra! 

       

Av Johanna ♥ - 22 juni 2011 13:03

Köpte denna igår på schack matt :D 


   Idag så ska jag annars inte göra så mycke. Ränsa ogräs ska jag... KUL. Nae inte precis. Ha de bra! 

Johanna.

Halloj! Jag e då en tjej på 14 år. fotar runt med min kamera.Tar typ på allt som står på jorden. Är långt ifrån bra, Men lär mej nytt hela tiden. Kommer skriva om vardagen & lägga in bilder. Hoppas ni gilla'rt.
Puss:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kolla in andras bloggar.

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards