johannabengtsson

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Johanna ♥ - 18 juni 2011 22:25

Men bästa girlsen :)) 

                               hahahahahahhaha oseriöst som tusan :D 

Av Johanna ♥ - 18 juni 2011 12:41

Hallå. Det var ju år sen känns det som. Men jag är såå himla seg på detta. men nu kör vi på igen :D

JAg hade ju kalas i söndes för släkten & så fick jag lite fina saker & pengar.

Sen började sista veckan iskolan. På måndan så hade vi typ 2 matteprov & sen slutade vi. Tisdan så hade vi ju klassens dag, som jag la upp bilder på innan. 

Sen onsdan vart det stibbydan. Tråkigt, enligt mej. & på torsdan, min födelsedag så städade vi först skåpen i skolan sen vi tio så åkte vi till hälleviksbadet & va dör till typ halv ett. Sen när jag kom hem så fixade jag me & sen åkte  på studen. Trevligt. 

Sen igår (fredag) så var det skolavslutning.Så härligt att det äntligen är sommarov & man kan göra vad man vill. Men sen så va alla så fina & hela köret. Sen efter kyrkan & att vi sagt hejdå så åkte jag hem & åt glass. När klockan blev typ två så åkte jag in till stan, bytte en berlock till mitt armband först sen skyndade jag & mamma upp till furulundskolan & kollade upspringning, gav blommor & sen kollade på dedär tåget när alla som tagit studenten åker. Sen hem & byta om & sen på studentfest igen. väldigt trevlans:D

Nej nu ska jag ta tag i saker. Typ städa, städa, städa & massa till. Sen när jag är klar ska jag t becca. Hade bra!

bilder:) eller collage, kalla det vad ni vill ! :) 








  på de översta så är det de jag fick av mamma & pappa + moneymoney :) 

Sen de nedersta är lite sådär oseriösa bilder, men vafan jag fyllde ju år ;)

Johanna.

Halloj! Jag e då en tjej på 14 år. fotar runt med min kamera.Tar typ på allt som står på jorden. Är långt ifrån bra, Men lär mej nytt hela tiden. Kommer skriva om vardagen & lägga in bilder. Hoppas ni gilla'rt.
Puss:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kolla in andras bloggar.

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards