johannabengtsson

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Johanna ♥ - 8 juni 2011 21:34

Jag kännde lite press att blogga för jag har inte gjort det på ett tag nu. Men så satt jag och funderade på vad jag skulle skriva om, men jag har ju faktiskt gjort lite kul idag så vi kör på de. jojomensan!

Idag så har jag inte gått iskolan som vanligt! utan det vart musik för hela köret. Nej men klockan 9 va ja i skolan sen vi halv tio körde vi igång med Mjällby Rocken. De vart kul men ja va jätte nervös + förkylning som inte va så snäll. Sen när de vart slut så gick vi & åt. och sen så åkte vi till sweden rock (!!) och körde samma där. De gick typ bättre på rocken. haha. men yaaoo. här är lite bilder, för ja släpade med  mej kamran. :) 

   Vi (jag & mitt band, UmNamed, som vi heter.)   fina vänner, värkar som bara jag var intresserad av att vara med på foto ;)   fläta jag gjorde på becca.


På rocken:


  tror nico har tegit bild nr 1 & 2 och linda nr 3. Resten är av mej.







och annars då? Nej inget spc förutom att jag sitter och äter brago shex & överdrivet stark oboy, men hur intressant var de? Nej inte ett dugg så nu ska jag sluta tråka ut inlägget. hejpåer!


Johanna.

Halloj! Jag e då en tjej på 14 år. fotar runt med min kamera.Tar typ på allt som står på jorden. Är långt ifrån bra, Men lär mej nytt hela tiden. Kommer skriva om vardagen & lägga in bilder. Hoppas ni gilla'rt.
Puss:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kolla in andras bloggar.

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards