johannabengtsson

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Johanna ♥ - 10 maj 2011 22:45

GODNATT!

Av Johanna ♥ - 10 maj 2011 22:13

Asså jag suger på att blogga. Har inget roligt att skriva om. Hur kul är det att höra min dag? xd Careface lixom. Men jag kör på de ändå. Nya bilder måste jag ta med. Wellwell.  Ida så vart det vanlig skola. Men lite extra skojj vart de med vattenspridarn som vaktmästarn satt ut. haha. ah. Men efter skolan så hem, sola lite sen äta och dansa. Det gick inte så bra för ja kunde inte dom riktigt. Men det fixar sej till helgen. ! Kom & kolla vettja!  

Sen ah. Hejdå på er! För jag har inget mer vettigt att säg. JO! en sak. Jag tycker cajsa är lite skumm på msn...... dot dot dot. 

Jag hade tänkt att lägg aupp en bild p åmej & henne, Men det sket sej. För det fanns ingen där vi ser någulunda normala ut båda två. haha. 

blir en annan, inte lika smexig, men ändå. 

 

Johanna.

Halloj! Jag e då en tjej på 14 år. fotar runt med min kamera.Tar typ på allt som står på jorden. Är långt ifrån bra, Men lär mej nytt hela tiden. Kommer skriva om vardagen & lägga in bilder. Hoppas ni gilla'rt.
Puss:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kolla in andras bloggar.

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards