johannabengtsson

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Johanna ♥ - 4 juli 2011 23:33

Ja kan jag få det? Hehe spelar ingen roll vad du säger, det gör jag ändå. ;-) 

Jo jag blir så sur på SPOTIFY & FACEBOOK. 

Jag älskar dom båda & spotify är mitt liv ( nej inte riktigt så alvarligt, men ändå) Men nej inte har jag fått mera timmar?

Jo visst nån liten timme här och där men inte dom hela tio timmarna man ska få?? & dom låtarna som man lyssnat på för många gånger så dom blivit "lila", dom har man ju inte heller fått tillbaka. åååhhhh.

Det var väl typ två månader sen det började? Då borde det fyllts på med tid två gånger. Någon mer som har det så? Eller kanske någon som har fått till baka sina timmar?

Haha det är kanske inte änns någon som orkat läsa ändan ner hit, men skit samma.

Sen Facebook. Det tror jag bara är på min data typ för de funkade hos nico. Så det kanske jag ska klaga på min data iställer. Jaja,vadärvälenbalpåslottet?

pusshej! 

Av Johanna ♥ - 4 juli 2011 23:22

Nejmenhejsan! Vad roligt att just du kollar in! verkligen! 

Det har blivit ganska mkt film dom senaste dagarna, Eller ja mycketocmycket. Men idag har vi iallafall kollat på The house bunny & Prom Night. Den sistnämnda tyckte jag va väldigt bra, & läskig. Vill ni se dom så får ni kolla in de på youtube själva. Jag orkar inte länka.  

Jo annars då? Jotackar dom frågar. Förutom att jag flossar av min solbränna en bit på ryggen så att de är en typ vitfläckig prick, så är det bra.  

Hadetbra. Pusshej!


     

Av Johanna ♥ - 4 juli 2011 13:11

Hejsan. Det är måndag idag va? 

skitsamma, det spelar inte så stor roll. Kollade ju på Burlesque igår, har sett halva innan, men ialf. Blev helt kär i denna låten. (tryck där på denna så kommer ni till den, om ni inte förstog de :) Ikväll så sticker jag nog till nico tror jag. 

Ni får ha det bäst, Här kommer också trailen på Taken som vi såg igår. Tycker värkligen man ska se den.  Puuss.  

Tidigare månad - Senare månad

Johanna.

Halloj! Jag e då en tjej på 14 år. fotar runt med min kamera.Tar typ på allt som står på jorden. Är långt ifrån bra, Men lär mej nytt hela tiden. Kommer skriva om vardagen & lägga in bilder. Hoppas ni gilla'rt.
Puss:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kolla in andras bloggar.

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards