johannabengtsson

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Johanna ♥ - 28 april 2011 19:30

Jag suger på att blogga.... extremt dålig. Men, jag ska bli bättre. Nu dom senaste dagarna har jag inte gjort något speciellt. Det har ju varit så fint väder så man vill ju inte riktigt sitta inne. Yaoooo. men i tisdes så vart de linda, becca & nico & sen stack vi till fitan. de vart ju skojj. sen igår dans och idag hem och göra klart dedär jäklans soprovet, men jag ska skriva dom sista raderna nu, sen får de vara. Imorgon så blir det skola, men jag sluter vid tolv så de är chill. de är ju helg sen me. ah nu har jag skrivit litegranna. Ha de bäst sötaungar! slänger in en lite egobild, (a' 

 

Tidigare månad - Senare månad

Johanna.

Halloj! Jag e då en tjej på 14 år. fotar runt med min kamera.Tar typ på allt som står på jorden. Är långt ifrån bra, Men lär mej nytt hela tiden. Kommer skriva om vardagen & lägga in bilder. Hoppas ni gilla'rt.
Puss:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kolla in andras bloggar.

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards